วันอังคารที่ 5 มีนาคม พ.ศ. 2556

PATANI



Penjara seumur hidup dan dipenjarakan selama 50 tahun kepada penahanan rumah penjara. Perjanjian damai diturunkan sebagai Sa.bt. diberitahu selaras dengan prosedur biasa bagi pembaharuan MSN. Kecemasan. Sempadan selatan untuk 3 bulan akan datang akan menjadi Daerah 5 tetapi untuk berunding terma, "R n B" damak pertahanan membincangkan pertengahan tahun, "Mejar Jeneral Kitti Pembinaan Bersepadu" Tt 0,14 dilemparkan tentera selatan.
          Koreksi bergerak terhadap banduan pemberontak Kingdom terdiri diskriminasi, Encik Da Da Oh Oh waterfront atau waterfront Hadji bekas ketua PULO Encik keliru dengan konsep keliru dengan konsep Hadji trek atau trek atau malah gila Betong Presiden PULO. Abdul Rahman bin Abdul del PULO, Ahli dan Encik AE AE waterfront atau air atau Hadji Ismail berkata Gaddafi tentera ketua PULO. Direman kembali ke penjara di kampung halaman setiap orang.
          Defendan adalah empat orang bahawa penghakiman muktamad Mahkamah Agung untuk akhir tahun 2554 dengan hukuman penjara seumur hidup, Encik Da Oh waterfront Encik keliru dengan konsep menjejak Betong dan Encik AE waterfront Encik Abdul Rahman bin Abdul Ka. der hukuman penjara 50 tahun.
          Berita dari Pusat Pentadbiran Wilayah Sempadan Selatan (Sa.bt.) hari ini mengumumkan bahawa empat banduan telah dipenjarakan di penjara persekutuan Songkhla. Bergerak kembali ke penjara ke penjara di tanah air mereka. Satu pemindahan sukarela banduan mengikut peraturan penjara atau mana-mana mahkamah reman kepada penghuni penjara, mengikut tinggal banduan. Nota terakhir bahawa pembetulan telah diluluskan oleh Dr Oh waterfront perlu ditahan penjara Pattani Encik keliru dengan konsep menjejak Betong dan Encik AE waterfront perlu ditahan ke penjara Yala.

          Walau bagaimanapun, ia adalah diperhatikan bahawa membenarkan semua banduan yang bekas pemimpin PULO ideologi pemisah kembali ke penjara ke penjara dan kampung halaman. Berlaku dalam kerajaan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) telah memulakan rundingan damai dengan gerakan ideologi yang mendakwa Leftenan oleh puak pemisah pembangunan seni bina Ikhwan Kanak NSC Setiausaha menandatangani buku. Niat untuk memasuki ke dalam proses rundingan damai dengan Encik Hassan mendakwa menjadi memukul tulang belakang O B. pergerakan RNA pada 28 Februari, 2556 telah membuat satu langkah yang dikritik oleh bekas pemimpin. Puma Rahsia ditahan ke kampung halamannya penjara sebagai sebahagian daripada rundingan damai dengan proses atau tidak.
          The Sa.bt. Muang Yala serangan hendap setiausaha polis kolonel s, berkata selepas Sa.bt. NSC menandatangani inisiatif untuk bercakap keamanan dengan RNA kapas. Ocaarsdient Sa.bt. Malaysia adalah peranan alam sekitar bagi orang-orang dengan pelbagai negeri dan masyarakat sivil mempunyai ruang untuk bercakap. Saya percaya bahawa perbincangan akan membawa kepada pemahaman. Jadi selepas semua. Sa.bt. dan Pengarah Keselamatan Dalam Negeri Kingdom (Ka. ISOC) Untuk mempromosikan kawasan untuk maklum balas. Menangkap ikan dan mengurangkan konflik.
          Kementerian Pertahanan. Belakang Adm Sukm Suwan bertanya kepada Menteri Pertahanan, berkata bahawa keadaan telah bertambah baik ke selatan. Untuk bercakap dengan RNA kumpulan B adalah salah satu cara untuk menyelesaikan masalah. Setiap peperangan dan pertempuran setiap perlu dibincangkan. Paradoks berkembar dibincangkan. Menandatangani perjanjian damai, bincangkan kunci pertama. Tetapi segala-galanya di bawah perlembagaan Thailand.
          Kerajaan Leftenan Jeneral MSN berkata status Ikhwan pembangunan kanak-kanak selepas selesai mesyuarat tergempar Jawatankuasa Eksekutif. (Ditubuhkan oleh Dekri Pentadbiran Awam dalam Situasi Kecemasan, BE 2548 atau kecemasan, dan lain-lain) bahawa mesyuarat itu bersetuju untuk melanjutkan kecemasan serius dalam semua bidang tiga wilayah. Selatan (kecuali Mae Lan daerah di wilayah Pattani) bagi tempoh tiga bulan akan datang notis sebelum tarikh matang 19 Mac 2556.
          Walau bagaimanapun, dalam mesyuarat tergempar jawatankuasa eksekutif wakil Sa.bt. mencadangkan bahawa kawasan itu harus menjadi jelas bahawa terdapat kecemasan yang serius di Daerah District 5, tiub Pattani dengan daerah Betong. . Kabang Yala dan Narathiwat daerah menyeleweng on Tue Sukhirin yang mesyuarat itu bersetuju. Hanya perlu dilakukan selaras dengan peta jalan. (Map) Semak MSN untuk mengambil perkara ini untuk berbincang dengan kumpulan B RNA sebelum.
          "Sa.bt. melaporkan bahawa di lima daerah harus dimansuhkan. Kecemasan. Mengesahkan bahawa ia adalah bersedia untuk diguna pakai. Akta Keselamatan digantikan oleh (Akta Keselamatan Dalam Negeri, United Kingdom 2551), Jawatankuasa bersetuju. Tetapi kita adalah yang pertama untuk bercakap. Kerana apabila menandatangani perjanjian dengan Kumpulan B RNA. Thailand mahu melihat keikhlasan pihak untuk membincangkan bagaimana kita boleh lakukan bersama-sama. Ia dijangka bahawa mesyuarat itu akan mengambil kira oleh Majlis Menteri (Kabinet) pada minggu depan, "kata Leftenan Ikhwan.

Tekanan, "Mejar Jeneral Kitti Bersepadu Pembinaan" dan empat ketua.

          Petang 14:00 pada hari Selasa, 5 Mac, 2556, General Adm Sukm Suwan meminta Menteri Pertahanan. Telah memanggil mesyuarat Jawatankuasa kepada Pegawai Am bagi tahun 2556 untuk kali pertama untuk membincangkan penyediaan senarai pegawai penghijrahan Ketua pertengahan akan menanggung penetapan itu. Perubatan Apirak. Setiausaha Tetap, Kementerian Pertahanan. General Utara adalah komander dalam ketuhanan ketua patung lengan tetap ( b.ss.) dan komander angkatan Tentera untuk menghadiri Ketua Adm Sukm. Dasar Lembaga adalah untuk bergerak. Satu senarai semua Jabatan Pertahanan pada atau sebelum 15 Mac 2556.

          Sumber-sumber tentera berkata bahawa jeneral tentera penghijrahan jadual tidak banyak kali. Kebanyakan pegawai berpindah ke pejabat utama, yang telah bersara pada September 2556 kepada peraturan umum. Khususnya bersamaan umum leftenan atau model keseimbangan umum asalnya Chainarong Thana di Wilayah 3 komander Leftenan Robert Rush boleh selesai agak kaya keluar Suparat 4 dan Leftenan Jeneral. Lirik. Ketua Perintah Peperangan Khas (dir. Nss.).

          Ia melaporkan bahawa. Dalam bahagian ketiga Tentera Leftenan Chainarong Chan dicalonkan Leftenan Jeneral Preecha Isnin pada 3 pelajar menyediakan versi lazat 15 (Tt. 15), abang Ketua Staf Kejadian Prayudh Isnin lazat. (Tentera Darat) adalah komander Briged ke-3 Bahagian 4 leftenan general Mejar Jeneral Kitti Udomchai menamakan timbalan ketua dalam Bangunan Utara 4 (Tt. 14) telah digantikan sebagai komander. Leftenan Suparat dinamakan naib komander Mejar Jeneral Chalermchai awam. Nss. (Tt. 15) adalah Nss komander.

          Bagi Mejar Jeneral Kitti telah dicalonkan sebagai timbalan komander dalam ketua satu No. 4 kanan yang bekerja di kawasan itu bagi wilayah selatan, dan telah ditauliahkan sebagai Leftenan Ikhwan versi 0,14 Tt Pembangunan. Kanak-kanak damak NSC Setiausaha Agung, Timbalan Setiausaha Pertahanan Nipat emas kecil dan Biro berdinding berbilang wujud keamanan wujud Polis Cawangan Khas ( bch.s.), yang menyediakan pelajar. dan 14 kadet (Nrt.) Model 30 oleh tiga kumpulan kerja yang membincangkan proses damai dengan pemimpin gerakan mendakwa untuk menjadi Nabi RNA. Dan telah menandatangani perjanjian untuk membincangkan proses inisiatif, Malaysia. Pada hari Khamis, 28 Februari, 2556

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น