วันศุกร์ที่ 1 มีนาคม พ.ศ. 2556


Pattani - Imam Masjid di Pattani. Send saya berfikir "dia meletakkan" ceramah dengan Malaysia adalah di bawah api. Point bahawa tiga wilayah selatan. Malaysia adalah satu topik yang akan banyak membantu.
     
       Saya suka perhiasan tuang dengan Fasa I Imam Masjid Negara di Pattani. Didedahkan kepada Utara. Tory Perdana Menteri Yingluck Shinawatra ke negara yang Perdana Menteri Thailand adalah satu peluang besar untuk bercakap dengan Perdana Menteri Malaysia. Mereka melihat keikhlasan dalam menangani pergolakan di tiga wilayah selatan sempadan. Malaysia akan menjadi sesuatu dengan dimensi. Jika anda bercakap tentang adalah pergolakan yang hebat. Sekurang-kurangnya cara saya membacanya adalah seperti bagaimana Malaysia.
     
       Malaysia adalah jiran, dan jiran kita. Khususnya, negara-negara Islam di selatan mempunyai hubungan dengan Perdana Menteri Malaysia, jadi anda akan memahami apa apa. Ini adalah bagaimana Malaysia akan terjejas. Dan kepercayaan mereka dalam potensi Perdana Menteri Thailand. Seorang wanita dengan busur lembut. Sentiasa berseri-seri. Ini adalah keunikan perdana menteri konservatif untuk bercakap untuk mempercayai bahawa cara terbaik untuk Perdana Menteri Malaysia.
     
       Kes itu akan perlu untuk berunding dengan pemimpin-pemimpin pemberontak, Encik Miyagi dari Fasa dianggap sebagai yang paling akan perlu untuk mengatakan ia. Kami menyelesaikan masalah kerana ia berlaku semasa 8-9 tahun dengan ideologi ganas interaktif dengan satu sama lain. Keganasan tidak boleh menyelesaikan konflik itu. Di samping ceramah. Atau ruang terbuka untuk perbincangan. Ia tidak berlaku. Ia mempunyai beberapa kumpulan. Kami datang bersama-sama untuk menyelesaikan masalah integrasi pergolakan di wilayah selatan, ia akan menjadi yang terbaik.
     
       Fasa I, Encik Michels berkata selepas mesyuarat antara Perdana Menteri dua anda benar-benar tidak boleh meramalkan apa yang mereka boleh lakukan. Tetapi sekurang-kurangnya. Saya dapat melihat cahaya di hujung terowong tidak bahawa apa yang berlaku di wilayah sempadan selatan. Jika ia adalah hasrat rakyat di tiga wilayah lebih suka mempunyai harapan tinggi. Pergolakan akan menghalang mereka. Sokongan mereka untuk Perdana Menteri untuk membawa berita baik kembali ke seluruh negara Thailand. Terutamanya di tiga wilayah selatan.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น